כמה עולה דירה ביוון?

יוון ידועה בנופים המדהימים שלה, בהיסטוריה המרהיבה ובתרבות שאין כמותה. בזכות כל אלה היא הפכה ליעד אטרקטיבי גם עבור תיירים וגם עבור אנשים שמחפשים נכסים להשקעה ביוון. אבל עלות הדירה ביוון יכולה להשתנות בהתאם לגורמים שונים. אז כמה עולה דירה ביוון ומהם הגורמים שמשפיעים על המחיר?

מיקום

אחד הדברים הראשונים שישפיעו על המחיר הוא המיקום של הדירה. אם אתם רוצים לרכוש אותה ביעדים תיירותיים פופולריים, כגון בדירה באתונה, או במיקום שקרוב מאוד לחוף – המחיר עלול לעלות בהתאם בגלל הביקוש הרב. באזורים כפריים ומתוירים פחות אפשר יהיה למצוא דירות זולות יותר.

גודל הנכס והמתקנים שבו

כמובן שגודל הדירה, כמות החדרים ומה שהדירה מציעה יגולמו במחיר הסופי של הדירה. דירות גדולות יותר, עם מספר קומות, שלהן מרפסת, בריכה וגינה – יהיו כמובן יקרות יותר מדירות מצומצמות ומינימליסטיות יותר.

מחפשים סיבות מעולות להשקיע יוון?

מצב הדירה

כדי לענות על השאלה כמה עולה דירה ביוון צריך לקחת בחשבון גם את מצבה הנוכחי של הדירה והגיל שלה. דירות חדשות ומשופצות שנבנו לאחרונה עלולות להיות מתומחרות גבוה יותר מנכסים ישנים שדורשים שיפוץ ותחזוקה רבה. יש לציין שלא תמיד זה נכון- לפעמים דירות ישנות יעלו יותר בגלל האותנטיות והמראה הייחודי שלהן, שגורם להרגיש כאילו אתם נמצאה באגדה יוונית עתיקה.

אז כמה עולה דירה ביוון?

בהתחשב בגורמים שציינו וגורמים נוספים כמו תנאי שוק משתנים, תשתיות עירוניות, תקנות ומיסים מקומיים וביקוש והיצע- המחיר של דירות ביוון יכול לנוע מכמה מאות אלפי שקלים ועד כמה מיליונים. כדי למצוא דילים משתלמים כדאי לעשות תחקיר מקיף ולפנות לגורם מקצועי שיעזור לכם למצוא נכס שמתאים לתקציב שלכם ולעלויות שאתם מוכנים להשקיע.

מחפשים לרכוש נדל"ן ביוון?

אם אתם רוצים להצטרף לאנשים הרבים שזכו לרכוש דירה ביוון – אחת המדינות היפות בעולם – אתם מוזמנים לפנות אלינו, בית'א נדל"ן. אנו נשמח ללוות אתכם בתהליך המרגש של רכישת דירה בחו"ל ולמצוא לכם את הנכס שמתאים לכם ולצרכים הספציפיים שלכם. ביתא נדל"ן מורכב מאנשי מקצוע ששמחים ללוות את לקוחותיהם מההתחלה- ועד התוצאה הרצויה!

 
CONTACT US

דברו איתנו, אנחנו כאן

דילוג לתוכן