מיסוי נדל"ן ביוון

מיסוי נדלן ביוון

יוון, פנינת התיירות הים תיכונית, חווה בשנים האחרונות מהפך כלכלי מרשים. הכלכלה היוונית מתאוששת במהירות, התיירות פורחת, והממשלה נוקטת בצעדים אקטיביים כדי למשוך השקעות זרות, במיוחד בתחום הנדל"ן.

המדיניות הכלכלית החדשה של יוון כוללת תמריצים משמעותיים למשקיעים זרים, כולל תוכניות מיסוי נוחות והקלות בירוקרטיות. בין היתר, אמנת המס עם ישראל למניעת כפל מס מקלה על המשקיעים הישראלים ומאפשרת להם ליהנות מהיתרונות של השקעה בנדל"ן היווני.

השוק היווני מציע מגוון רחב של הזדמנויות להשקעה, עם מחירים אטרקטיביים ותשואות גבוהות במיוחד בערים המרכזיות כמו אתונה וסלוניקי. כעת הוא הזמן להכיר את יוון החדשה, להבין את המסגרת המיסוית האטרקטיבית ואת הפוטנציאל האדיר הגלום בשוק הנדל"ן המקומי.

מיסוי ביוון – רפורמות שפותחות את השערים למשקיעים

הממשלה היוונית עשתה מהפכה של ממש בתחום מיסוי הנדל"ן במטרה להפוך את יוון ליעד אטרקטיבי במיוחד למשקיעי נדל"ן. הפחתת מסים משמעותית, הקלות בירוקרטיות, ואמנת מס מיטיבה עם ישראל יוצרים כר פורה להשקעות רווחיות.

המשקיעים הפרטיים ביוון נהנים כיום משיעורי מס נמוכים במיוחד על הכנסות משכר דירה, ובמקרים מסוימים אף פטור מלא ממס רווחי הון. מערכת המיסוי באתונה היא אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש להכיר כאשר מתכננים השקעה בנדל"ן.

חברות ושותפויות המשקיעות בנדל"ן ביוון זוכות לשיעור מס אטרקטיבי, ואם מבצעים תכנון מס נכון, ניתן להביא לחיסכון משמעותי במס ולהגדיל את התשואה על ההשקעה. הבנת מערכת המיסוי ותכנון נכון יכולים להפוך השקעה בנדל"ן ביוון להזדמנות רווחית במיוחד.

אמנת המס בין ישראל ליוון

אמנת המס בין ישראל ליוון במסגרת מיסוי נדל"ן ביוון מבטיחה כי הכנסות מנדל"ן ביוון ימוסו ביוון בלבד, ללא צורך בתשלום מס נוסף בישראל. זהו יתרון עצום למשקיעים ישראלים, המבטיח תשואה גבוהה יותר על ההשקעה.

תכנון מס נכון הוא המפתח להשקעה מוצלחת בנדל"ן ביוון. בחירת המתווה הנכון, בין אם השקעה כיחיד או דרך חברה, ובחינת מסגרת המיסוי באתונה בליווי מקצועי, יכולה לעשות את ההבדל בין השקעה בינונית להשקעה מצוינת. מומחי מס המתמחים בתחום הנדל"ן ביוון יכולים לסייע לכם למקסם את הרווחים ולהימנע מטעויות יקרות.

השקעה בנדל"ן מבצעים באופן חכם אצל הטובים ביותר

שוק הנדל"ן ביוון נמצא בתנופה, והמחירים עדיין אטרקטיביים. אל תחכו שהמחירים יעלו – נצלו את ההזדמנות ההיסטורית במסגרת המיסוי ביוון והשקיעו בנדל"ן. עם תכנון נכון וליווי מקצועי, תוכלו ליהנות מתשואה גבוהה ולהיות חלק מהסיפור המופלא של יוון המתחדשת.

חברת ביתא נדל"ן היא בית השקעות המתמחה בנדל"ן ביוון, ובפרט באתונה. אנו מציעים השבחת נכסים, מכירה ובניית תכנית ליווי ברמה גבוהה, לצד שירות אדיב וסבלני. צרו קשר כבר כעת ותוכלו למקסם את ההשקעה שלכם וליהנות משירות מקצועי ואמין.

CONTACT US

דברו איתנו, אנחנו כאן

דילוג לתוכן