כמה תרוויחו משכר דירה באתונה?

בשנים האחרונות אנו רואים עלייה במודעות לאפיק השקעות נדל"ן בקרב צעירים, יזמים ומשפחות רבות הבוחרים להגדיל את ההכנסות שלהם בצורה זו. הנדל״ן בארץ, בצדק, נראה כאפיק שלא ניתן להשקיע בו בשל המחירים הגבוהים, ורבים הישראלים אשר פוזלים הישראלים אל יעדים פופולריים אחרים באירופה, כאלה שמניבים תשואה גבוהה יותר עם הון עצמי נמוך – אתונה הפכה לאחת מהן. 

מחירי הנכסים המשתלמים לצד ביקוש גבוה לשכירות והטבות מס רבות הפכו את אתונה לבחירתם הטבעית של רבים המעוניינים להשקיע בחו"ל. אנחנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות, בדיוק לשם כך אנחנו פה.

דירות באתונה להשקעה – כמה תרוויחו משכירות?

דירות באתונה להשקעה הפכו בשנים האחרונות לביטוי שגור בקרב יזמי נדל״ן רבים, וישנם לא מעט פרמטרים אשר הופכים את אתונה לאחד היעדים הטובים ביותר בעולם להשקעות נדל״ן. אין זה משנה אם אנחנו מחפשים נכס להשקעה ו/או נכס להשבחה אין מן הנמנע כי ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי נדל״ן באתונה.

דירת חדר: אנו למדים היום כי שכר הדירה הממוצע באתונה 500-800 אירו בקירוב עבור דירת חדר חדשה במרכז אתונה, ו-400-600 אירו מחוץ לאתונה. 

דירת 2 חדרים: שכר הדירה החודשי הממוצע לדירת שני חדרים במרכז העיר אתונה יכול לנוע בין 700 ל-1,200 אירו, ומחוץ למרכז העיר בין 600 ל-900 אירו. 

דירת 3 חדרים: שכר הדירה החודשי הממוצע לדירת שלושה חדרים במרכז העיר אתונה יכול לנוע בין 900 ל-1,500 אירו, ומחוץ למרכז העיר בין 800 ל-1,200 אירו.

מה העלות של דירה באתונה?

אחרי לא מעט לבטים החלטתם שאתם מעוניינים לבצע השקעה ביוון, וליתר דיוק – באתונה. הלכה למעשה אתונה איננה עיר קטנה ומתחלקת למספר אזורים, במקרה הזה אנו נחלק אותם למרכז, צפון, מערב, דרום ומזרח. כל אזור הינו שונה במהות שלו ואנו למדים כי המחירים משתנים מאזור לאזור. במרכז המחיר הממוצע הוא 2,800-3,500 אירו לדירת חדר  וניתן לרכוש דירת שלושה חדרים במיליון שקלים ולעיתים אף בפחות. (כמה עולה דירה באתונה?)

אמרתם נדל״ן ביוון אמרתם – ביתא נדל״ן

נדל״ן ביוון טומן בחובו לא מעט אתגרים ודורש היכרות עם השוק היווני. ביתא נדל"ן הינה אחת החברות המובילות בישראל ומתמחה בהשקעות נדל״ן ביוון עם דגש על אתונה והסביבה. עיקר ההתמחות של החברה הוא סביב התחדשות עירונית, השבחת נכסים ואכלוס ו/או מכירה בהתאם לתכנית עסקית מוגדרת מראש.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אל אלפי ישראלים שבחרו נכון – זה הזמן לבחור ביתא-נדל"ן.

CONTACT US

דברו איתנו, אנחנו כאן

דילוג לתוכן