דירות למכירה ביוון 

אחד היעדים המובילים והפופולריים להשקעה בשנים האחרונות הוא בלי ספק שוק הנדל"ן היווני. מאז המשבר הכלכלי העולמי ב-2008, שבו נפגעה כלכלת יוון באופן משמעותי, חלה ירידה ניכרת במחירי הנכסים. הצעדים שננקטו על ידי הממשלה היוונית להחלמת המשק כללו רפורמות שמטרתן הייתה למשוך משקיעים זרים ולהגדיל את זרם הכסף החיצוני למדינה. פעולות אלו תרמו להתאוששות הכלכלית וליציבות מחודשת בשוק הנדל"ן. בעקבות המדיניות המעודדת, רבים מהישראלים התעוררו לפוטנציאל הקיים בשוק היווני. הם זיהו את ההזדמנות להשקיע בנכסים במחירים אטרקטיביים באזורים עם ביקוש גבוה, וליהנות מתשואה גבוהה ועלייה יציבה בערך הנכס לאורך השנים. הזדמנויות אלה כוללות נכסים באתונה, עיר הבירה, ובאזורים תיירותיים נחשקים, שם הביקוש לדיור ולהשכרה גבוה במיוחד. 

ביתא נדל"ן, עם מעל חמש שנות ניסיון ומומחיות בשוק הנדל"ן היווני, מציעה יתרונות ייחודיים למשקיעים המחפשים להיכנס לשוק מעבר לים. עם חברת ניהול נכסים בבעלותנו וכיזמים מבצעים, אנו מספקים שירות כוללני שמתחיל מבחינת פרויקטים ונכסים פוטנציאליים ונמשך בפיתוח, שיפוץ וניהול הנכסים. היכרותנו העמוקה עם השוק היווני מאפשרת לנו לזהות הזדמנויות השקעה אטרקטיביות, ולהציע ללקוחותינו נכסים עם פוטנציאל גבוה לתשואה. השקעה דרך ביתא נדל"ן מבטיחה ניהול מקצועי ויעיל של הנכסים, המתבצע באמצעות חברת הניהול שבבעלותנו. זה מסייע למזעור דאגות ומאמצים מצד המשקיעים, ומאפשר להם להתמקד בפוטנציאל הרווח של ההשקעה. כיזמים מבצעים, אנו מעניקים יתרון נוסף של שליטה ישירה ואיכותית על כל שלבי הפרויקט, מהבחירה בנכס ועד לסיום ההשבחה וההשכרה.

היתרונות של השקעה ביוון:

השקעה בנדל"ן ביוון מציעה יתרונות רבים ומשמעותיים, אשר מקנים לה את הפוטנציאל להיות אחת ההשקעות המשתלמות בשוק הגלובלי. יתרון ראשון ובולט הוא מדיניות הממשלה היוונית, המעודדת משקיעים זרים להשקיע בנדל"ן במדינה. חוקים חדשים כמו ביטול מס השבח והגבלת מס הרכישה ל-3% בלבד הפכו את שוק הנדל"ן ביוון למושך ואטרקטיבי יותר למשקיעים בינלאומיים. לאחר המשבר הכלכלי של 2008, יוון מציעה נכסים במחירים נמוכים במיוחד, ועד היום ניתן למצוא דירות בחצי מחיר, עם פוטנציאל עלייה בערך הנכס. עובדה זו, בשילוב עם היותה של יוון אחת המדינות המתוירות ביותר באירופה, מעלה את הביקוש לדירות AIRBNB, במיוחד בערים המרכזיות. הזדמנויות אלו מציעות פוטנציאל רווח גבוה למשקיעים המחפשים להרחיב את פורטפוליו הנדל"ן שלהם. ביתא נדל"ן, בעלת ניסיון רב ומומחיות בשוק היווני, מציעה גישה ישירה למידע על ההזדמנויות החמות ביותר בשוק. עם קשרים מקומיים חזקים וידע עמוק על השוק היווני, אנו במצב מושלם לסייע לכם למצוא את הנכס האידיאלי להשקעה. מדובר בשילוב של מחירים אטרקטיביים, פוטנציאל עלייה בערך, ותמיכה מקצועית כדי להבטיח שההשקעה שלכם תהיה מוצלחת ומשתלמת.

איך למצוא דירות למכירה ביוון?

בביתא נדל"ן אנו מציעים גישה ייחודית להשקעה בנדל"ן. בתור יזם מבצע, אנו נותנים דגש מיוחד על פרויקטים של השבחה והתחדשות עירונית, שמציעים פוטנציאל רווח גבוה. עם יותר מ-30 פרויקטים שהושלמו בהצלחה באתונה, אנו מבינים את דינמיקת השוק המקומי ואת הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר.

חברת ניהול הנכסים שבבעלותנו מסירה את העול והדאגות מהמשקיעים, מספקת שירות ניהול נכסים מלא ומקיף, ומבטיחה רמה גבוהה של תחזוקה ושימור ערך הנכסים. המומחיות שלנו באתונה והסביבה מאפשרת לנו להציע דירות ובנייני מגורים איכותיים, שמשמרים על ערכם וגם מעלים אותו משנה לשנה, מה שמספק תשואה חודשית גבוהה ופוטנציאל עלייה בערך.

למשקיעים המוציאים מעל 250 אלף אירו בנכס באתונה, אנו גם מסייעים בקבלת ויזת זהב ליוון, המעניקה מגוון הטבות כמו מגורים במדינה, כניסה חופשית במדינות רבות באירופה, אפשרויות חינוך ובריאות מעולות ביוון, ועוד. 

בביתא נדל"ן, נשמח להכיר לכם את הנכס הבא שלכם במדינה הקסומה הזו. צרו קשר עמנו היום, ובואו להתרשם מההצעות המותאמות אישית שאנו מציעים, כדי להבטיח שהשקעתכם תהיה לא רק משתלמת אלא גם חוויתית. עם ניסיון רב, ידע מעמיק ומומחיות בלתי מתפשרת, אנו כאן ללוות אתכם בכל צעד ולהבטיח שתקבלו את השירות הטוב ביותר וההשקעה הנכונה בשבילכם. 

CONTACT US

דברו איתנו, אנחנו כאן

דילוג לתוכן